tisdag 22 mars 2011

tisdagstema- konst eller vad är konst för dig




Jag älskar naiv konst med mycket färg som kan lysa upp ett helt rum. 
Som här och här.


Idag har jag tagit med Lisa Rinnevuo och danska Poul Pava som får representera den typen av konst.






Och sist, min lilla hund. Vanja. Som jag glömt vad konstnären heter. Bara initialerna BM. Köptes på ett galleri på Marstrand efter att jag sett den tidigare i ett galleri på Karlavägen. Älskar den.


Lite om konst hos mig.


Läs mer hos Farbriken idag. Det ska jag göra!


Ha det bra idag!






8 kommentarer:

  1. Vilken söt liten hund och annat fint!

    Ha en fin Tisdag!
    /Elina

    SvaraRadera
  2. Underbart! Ja Lisas tavlor har en tendens att lysa upp ett helt rum. Hade gärna haft en av dem.
    kram / kristina

    SvaraRadera
  3. Jag älskar Lisas lekfulla konst, har länge haft en tavla från henne på önskelistan. Vad härligt och ha en i din ägo :)

    SvaraRadera
  4. God kväll Camilla!
    vilken härlig blogg du har, vackra bilder,bra texter samt ett mycket trevligt hem!
    Och visst är Lisas konst bra, själv hänger hennes Flowergirl hemma hos mig, I love!
    Jag förstår bara inte hur du hinner med allt hemma hos dig bara:)
    Ha en bra kväll
    häls. Elle

    SvaraRadera
  5. Gillar verkligen Lisas konst, men oj så fin hundtavlan är, förstår att den var svår att motstå;). Grymt fina bilder du tar och så fint hem.
    //Susanna

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder!!!!!!
    Gillar verkligen det Lisa gör!
    Hundtavlan är bara en måste för mig!
    Härlig blogg du har!
    kram CC

    SvaraRadera
  7. Tack snälla för fina kommentarer. Gör min dag :-). Kram!

    SvaraRadera