söndag 20 mars 2011

lika gott som Jelly Beans


Ja hur gör jag det här utan att verka skrytsam. Men tack måste jag ju säga, på ett eller annat sätt, så here it goes:

Tack för liebster awards jag fått av fina, trevliga bloggarna:




Som tack för de fina utmärkelserna skall jag i min tur ge lite bloggkärlek. Jag kommer under veckan som kommer att skänka lite kärlek både hit och dit. 

Mitt första tips är är:


Fantastiska smycken som görs av en urtrevlig tjej. Läs bloggen och kolla in på alla fina smycken. Jag gillar också det grafiska utförandet mycket. Ja, ja. Gå dit och kolla nu,  Ni kommer vilja ha allt! 

Nu är det snart dags för sen söndagsmiddag hos oss. Min man gör i detta nu pizza och det ryktas om att det kommer serveras ett glas rött till. Stor slurp säger jag (För att citera Maria Montazami)








1 kommentar:

  1. MEN CAMILLA - hur gullig är inte du!!
    Tack snälla! Så glad jag blir - vilken start på semestern va!
    STOR kram från lilla u. på little.u

    SvaraRadera