lördag 26 mars 2011

Lördagsnöje, loppis och lördagsgodis







Det är alltid lite speciellt när man ska iväg på loppis. Nästan pirrigt. Har man tur kan man ju hitta både det ena och andra. Esther tycker det är lika kul som jag. Där har jag sannerligen funnit en loppisvän. Hur lycklig tror ni hon var när hon hittade dessa små vackra kinesiska vaser. Vilket fynd va?


Själv slog jag till på en liten kruka för 35 kr. Bara för att den påminde mig om Svenskt Tenn Hortus. Så vacker och så dyr. Tillsvidare får jag njuta av min Hortensia i min vita dito. Eller, nja, får se hur länge jag får njuta av min vita Hortensia.

Lite lördagspics från Lugna gatan,

Ha en fortsatt fin lördag!


4 kommentarer:

  1. Happy saturday!
    Krukan är jätte fin (fast det inte är ST)!
    älskar loppisar. Älskar!!!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Jag var så himla nära att köpa mig en Hortensia idag men avstod eftersom jag har huset fullt med nyvakna Pelargoner. Och nu ångrar jag mig lite.

    SvaraRadera
  3. Åhh, just en sån kruka har jag också, Tänkte också på Svenskt Tenn när jag såg den..

    Ha en fin helg!

    //Moa

    SvaraRadera
  4. Tack snälla för era hälsningar. Kram!

    SvaraRadera