söndag 6 mars 2011

söndagsbilden- han är hemma



Så blev det söndag och han kom hem! Vi behövde knappt vänta för kl sju kom ett sms där han berättade att han landat. Idag blir det långläsning av DN, bio för pappa med två, lunch på familjens favoritställe för att fira åttaåringen som pappa missat.


Presenterna är så klart sekundära. Men ibland så där alldeles extra trevliga. Tack o tack!

Jag hade bett om ett nytt doftljus. Hade räckt så bra, så bra. Fick jag också. Lyx va?


ja här sitter jag och skryter. Nu skall jag återgå till DN och lite mer kaffe.

Kolla gärna in fler söndagsbilder hos fabriken!

Skön söndag!

6 kommentarer:

  1. Skryta får man tycker jag :)
    Vilka fina presenter du har fått! Ett sådant armband står på min önskelista sedan länge..
    Njut av söndagen nu.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Wow!
    Ett H & ett Voluspa! Naaajst!
    Det är du så värd!
    Njut söndag ...
    u.

    SvaraRadera
  3. Åh, vilket armband!! Hänger inte med i modesvängarna så jag har ingen aning om vad det är, men snyggt var det :) Och såklart får man skryta när man har det så bra! Med önskan om en skön söndag //Petronella

    SvaraRadera
  4. Lucky you! Med man hemma och så fint armband! Och jag är ju sjuk fortfarande, så du kan väl visa lite barmhärtighet och åtminstone skicka kartongen till mig ;) Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  5. Åh vad ni gör mig glad med era kommentarer! Ni är bäst!
    Weronica: men vad trist, är du inte frisk ännu? Ja, skulle jag ge min ask till någon, då skulle det bli du, alla gånger!

    SvaraRadera
  6. Lyx! Riktig lyx! Men jag är säker på att du förtjänar det ;)

    SvaraRadera