onsdag 9 mars 2011

on my mind


 att jag vill ut och resa


att jag längtar efter min löpning


att jag faktiskt skulle vilja  behöva ha en dag och bara vila. Så där man kunde göra förr i tiden


att jag för första gången på länge inte frös när jag gick och lämnade idag


OCH

att jag numera drömmer febrigt om SNÖ. Inte den snön vi snart skall säga farväl till utan Asplunds underbara SNÖ. Har hållt längtan stången länge, kanske för att jag blir lite snål. Men efter att jag många gånger sett den i olika format hos Mokkasin och nu senast hos Lotta Agaton har jag blivit, ja nästan manisk i min längtan. Ser de underbara skåpen med glassdörrar framför mig överallt. Åh vad jag vill ha.


Lite on my mind i dag. Till det bjuder jag på lite blandade pics som min kamera fastnade på idag.


Skön dag alla!



1 kommentar: