måndag 21 mars 2011

Måndag, tjohoo. Eller hur ;-)





Esthers jättefina ljusstakar hon gjort i lera



Toppenhelg blev till måndag. Måndag är ju, ja måndag. Idag är lillan sista dag hemma och i morgon börjar hon på förskola. Det är en process i sig men vi är redo hon och jag, för att dela på oss lite nu. Vemod hör till, det vet jag nu med två erfarenheter bakom mig. Och jag, jag ska får börja med mitt nya roliga jobb. Tänkte inte berätta så mycket om det här, just nu, men tids nog.


Lite måndagspics från mig. Blir inte så mycket miljö för hemmet i smått kaos som vanligt. Gah! 

Nu kör vi då. Här blir det en snabbröjning men först lite kaffe. Ha det fint idag kära ni!

Ps. I morgon börjar jag med löpningen igen. Skriver jag det här så måste jag ut. Lika bra att jag skriver att mina dagar är tisdag, torsdag och söndag också D.s

4 kommentarer:

  1. Tack, vad kul att du gillar mina grejer! Välkommen till Kafét! :-)
    /Elina

    SvaraRadera
  2. Ser fint ut - och lite rörigt är det ju jämt när man har barn. :-) Hoppas det gick bra med första dagen på förskolan! :-)

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara foton! Här kommer jag garanterat kika in ofta!

    Puss!

    SvaraRadera
  4. Vad spännande att få höra om ditt nya jobb ...
    Kram från Maldiverna

    SvaraRadera