Hej!
Bilder från tisdagstemat favoritplats, som ju är min säng. Är man trött jämt så är man. Lägga sig riktigt tidigt,ta med en kopp te, läsa lite och kanske titta på något. Snart är vi på plats i rätt sovrum också, som kommer göra det ännu bättre.
Guldkanten på min torsdag, som alltid, det är de små sakerna som gör det, spetskant på top från concious collection, H&M.
Vilken vecka!
Härligt väder, underbart, givande möten, också så himla kul. Den här våren har jag verkligen kommit igång kreativt och jag mår så bra!
Trots det pustar jag ut lite denna torsdag och är glad för att min man kommer hem idag. Han har bara varit borta några dagar men ibland känns det mer. Kanske har jag handen på hjärtat varit lite väl mammagnällig. Ibland hanterar man bananskal som glöms i fina rummet, utrivna lådor, borttappade nappar, gräs över hela köksgolvet, omkullstjälpta glas v a r j e måltid, lite sämre helt enkelt. Då får man tänka på alla gånger man faktiskt också säger, ja, ja det löser sig, jag fixar det.
Ha en toppendag!

