onsdag 26 januari 2011



När vi ändå håller till i köksregionerna passar jag på att visa en sak till som kan göra en lite glad. Kanske t o m vardagsmaten kan bli lite roligare med denna kändis från Le Creuset. Den här köpte jag till min man i julklapp. Bra när man kan få två önskningar i en... 

 Och visst vill man väl ha de där små också, som man kan ställa fram till en och en? Det kanske är överkurs för vardagsmaten förvisso, hemma hos oss i alla fall.

Glad blir man!

Appropå färg i kök. Jag minns när jag såg Leila för första gången i TV. Det måste varit för ungefär 7 år sedan när hon gjorde dagens middagstips på Nyhetsmorgon på fyran. Rosa kylskåp och svarta bänkskivor. För att inte tala om alla färger på köksslevarna i plast. Jag letade överallt men ingenstans fanns så fina som hos Leila. Tills Rosti kom med sin kollektion. Men det är en annan kärlekshistoria!

Ciao!

1 kommentar:

  1. ..aha..det fina köksredakspet ser mkt fint ut..finns en helbild måntro ??
    /Marie

    SvaraRadera