tisdag 5 april 2011

tisdagstema- favoritinredningsbutik

Det är tråkigt att erkänna men jag hinner aldrig gå i inredningsbutiker. Jag drömmer om Svenskt Tenn, Room, House Doctor, NK inredning, Syster Lycklig, Mor Karin, Jus, you name it, men hinner liksom aldrig dit. Inte ens Ikea kommer jag till oftare än två gånger om året, knappt. Dessutom kommer jag ofta in och ut faser, även om jag i grunden är säker på vad jag gillar. Som nu t.ex blir det mycket loppis och samtidigt vill jag investera i klassiker. Som håller år efter år.

Men, just nu, är min favoritinredningsbutik,

I konkurrens med Lauritz.comhttp://www.lauritz.com/ och Blocket



Alla bilder från Svenssons i Lammhult



Åh så mycket fint som finns. Blir alldeles matt. För att inte tala om alla fina trädgårdsmöbler som kommer nu. Oh my!

Kort om fabrikens tema favoritinredningsbutik. Fler tips får ni hos fabriken idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar