lördag 9 april 2011

Bilddagbok, fredag-lördag



God förmiddag denna lördag!

Vi pustar ut lite denna morgon efter gårdagens kalas. Vi hade en jättekul kväll med 18 tjejer! De kom hit och visade hur man har kalasar. Karaoke, kinect, tacos, marängsuisse, bål och kalaspåse.










Idag tänkte jag införskaffa ett orange nagellack, äta sushi, lösa en stor del av familjens tvättkris, köpa lördagsgodis och tvätta bort flagnad färg från ett fönsterbläck samtidigt som barnen kan leka i trädgården. Efter det avser jag att lägga mig i soffan med min ipad, dricka ett glas rött vin och få lite middag lagad till mig. Låter som en plan va?

Ha det bra idag!

10 kommentarer:

  1. Låter underbart. :) Vilka härliga foton, förstår att det var ett lyckat kalas.
    18 tjejer Wow!! Ha en fin lördag.

    SvaraRadera
  2. Nice! Det låter helt klart som en plan det där :) Ha en riktigt fin dag!

    SvaraRadera
  3. Låter som en superdupermegabra lördag! Speciellt det där sista ...

    (imponerad av att ha kalas hemma för 18 tjejer! wow!super-mom!)

    KRAM! u.

    SvaraRadera
  4. Så fina bilder! Är nyfiken på vart du fått tag på ballongerna. Funderar på något liknande till vårt bröllop i sommar... Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder!
    Härlig plan :) Hoppas att du har en bra dag!
    Kram tanten

    SvaraRadera
  6. Vilket fantastiskt fint kalas ni ordnat! Små tjejer som lämnat det måste varit lyckliga :)

    Ha en riktigt skön kväll i soffan sen. Det förtjänar du, det ser/hör ju jag det!

    SvaraRadera
  7. Låter som en bra dag tycker jag! Lycka för kalasdonnan, hoppas att de hade kul.
    Ha en fortsatt bra helg, själva ska vi tillbringa morgondagen i Arboga - årets första tävling för Hannes del på större hoj = mycket nervöst för mamma i alla fall..
    Kram på er!!

    SvaraRadera
  8. Tack snälla ni för fina kommentarer :-)
    Kristin- familjeliv: Ballongerna hittade vi på panduro och heliumet på teknikmagasinet.

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Bästa planen! :) Åh vilket fint kalas - jag förstår att dom hade roligt. Och vilka glada fina bilder. Ha en mysig söndag!

    SvaraRadera
  10. Låter som en mycket bra plan! Underbara bilder, inspiration!

    Ha en fortsatt fin söndag.
    Kram Maria

    SvaraRadera