torsdag 26 maj 2011

tjatar vidare om min arbetsro





Jag tjatar vidare om mitt arbetsrum men jag bara måste. Vilken lättnad att det är klart.

Har idag kunnat jobba där, och det går lekande lätt med öppet fönster, doftande blommor och några små, små mini-biskvier från NK. Kommer inte dit så ofta men igår var jag där en snabbis på kvällen och fick med mig dem, flädermacarooner och NK-mintchoklad.

Veckan kan beskrivas med ett ord, tempo, men 
 en del har också blivit gjort. Stackars lilla Sally fick en öroninflammation som lite satte stopp på mina planer om intensivt arbete onsdag och torsdag. Å andra sidan har hon sovit  
middag länge och resten av tiden har vi kunnat haft mysigt.

Måste faktiskt vidare NU.

Hej, hej!

14 kommentarer:

  1. Men så fint!
    Vilken inspirationskick jag fick nu. Tack!
    Jag längtar så tills vår lägenhet står kvar och jag kan bära med mig hem små mini-biskvier från NK för att sitta och jobba vid mitt skrivbord.
    Snart så :)
    Jag önskar dig en fortsatt produktiv vecka.
    Kram tanten

    SvaraRadera
  2. WOW!

    Och krya på lilla-S!


    Kramar från min arbetshörna (i barnens rum, bland leksaker & pärlor i hysteri - hahah}

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tjata på så mycket du vill! Jag älskar att kolla på och besöka arbetsrum och ateljéer. Och ditt rum ser fullkomligt underbart ut! Hoppas jag snart också har en sådan plats... Tack för en fin blogg som inspirerar!

    Hälsningar Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni! Och Johanna, ja, det måste du, minibiskvierna gör halva jobbet, typ ;-). Kram på er!

    SvaraRadera
  5. Wow vilken miljö! Den platsen och det goda kan inte bli en bättre kombo :) krya på där hemma! Kram

    SvaraRadera
  6. Va fint det blev, kan se dig sitta där och utföra underverk !! Och du, det fanns väl även ett par NK mint kvar eller ;) haha.
    Kram på dig och tack för igår!

    SvaraRadera
  7. Så fint och ljuset är som vanligt hel magiskt hemma hos dig! Jag gillar!

    Kram / Kristina

    SvaraRadera
  8. Åh vad fint! Åh, åh, åh!

    SvaraRadera
  9. Tack tjejer!! Vad kul att ni gillar:-). God natt, ska snart hoppa i säng ned en kopp te och ett avsnitt av The killing. Kram!

    SvaraRadera
  10. Härligt härligt! Vilken inspiration du bjuder på. Så nöjd att jag hittade hit. Tänkte fråga vart mattan i vardagsrummet är köpt?

    / Terese

    SvaraRadera
  11. Krispigt vitt. Tänk vad ljus gör mycket. Finfint!

    SvaraRadera
  12. Vilket härligt arbetsrum! Och jäklarns vad jag blev sugen på flädermacarons..;-D

    SvaraRadera
  13. Vilka fina bilder du tar, och vad njutningsfullt ditt arbetsrum ser ut. Härligt med så mycket vitt och ljust så att man kan koncentrera sig på det man ska:)

    Ha en superskön helg, kram Therese

    SvaraRadera
  14. Så fina bilder!

    Jag har flyttat. Nu bloggar jag på http://elinadahl.blogspot.com/

    Hoppas att du fortsätter följa mig där!

    Kram Elina

    SvaraRadera