Så blev det söndag och han kom hem! Vi behövde knappt vänta för kl sju kom ett sms där han berättade att han landat. Idag blir det långläsning av DN, bio för pappa med två, lunch på familjens favoritställe för att fira åttaåringen som pappa missat.
Presenterna är så klart sekundära. Men ibland så där alldeles extra trevliga. Tack o tack!
Jag hade bett om ett nytt doftljus. Hade räckt så bra, så bra. Fick jag också. Lyx va?
ja här sitter jag och skryter. Nu skall jag återgå till DN och lite mer kaffe.
Kolla gärna in fler söndagsbilder hos fabriken!
Skön söndag!
