En dag som präglats av hopplös svårt-att-komma-igång. En dammsugare har jag köpt, med rutig slang.
Annat var det igår. Jag var tillsammans med Sofia på Mokkasin hela långa dagen och hjälpte henne att sammanställa tre miljöer hon skapat för att presentera Sandbergs nya barnkollektion. Jag väntar ivrigt på att få ser bilder för någon kamera fick jag inte med mig själv. Blev så fint!
Med mig i väskan från Mokkasin fick jag denna gång kort och tejp från "Fine Little day". Blir glad bara av att titta på dem.
Hej!



